středa 26. prosince 2012

Sbírka.

Ahoj, přes noc jsem nevymyslela nic nápaditého, tudíž dnešní příspěvek bude o mé sbírce laků. Musím říct, že nemám žádné kvalitní laky. Jsem z malého města, tudíž to, že se dostanu do DM..je pro mě dosti vzácné, takže moje sbírka obsahuje opravdu obyčejné laky. Doufám, že Vás to ale neodradí. :)

První část je péče. Nedám dopustit na laky Four Seasons, které daly moje nehty opravdu do pořádku. ;)


Druhá část obsahuje top-coaty. Nejlepší je prostě ten od Four Seasons, ty kapky od Essence se dají použít pouze na 1.vrstu laku, potom dělají neplechu a lak schne déle než bez nich. Ten třetí je matný top-coat od Miss Sporty. Ten je opravdu dobrý, když potřebujete matný lak, ale žádný nemáte po ruce.



Třetí část jsou laky podzimní, usedlejší. Nejraději používám ten červený, je to úžasná barva, má skvělou výdrž, a krásně se lakuje. Nedám na něho dopustit. Je to totožná barva jako Avon-Red wine. Potom mám moc ráda ten od Gabriely Salvete, je to takový černý lak se spoustou barevných třpytek. Trochu mě na něm ale mrzí, že na nehtech není tak krásně třpytivý jako v lahvičce. Ale co nadělám. ;)


Čtvrá část jsou laky na léto. Jsou takové zářivé a výrazné. Na léto jako dělané. :) Všechny barvy mám moc ráda, akorát mi u toho červeného od Essence vadí ta výdrž. Tahle řada se jim odpavdu nepovedla.! Laky se loupou už ten den, co jste lakovali. Nevydrží déle, než 24 hodin. Takže pokud potřebujete nějaký pěkně barevný lak, třeba jen na večer tak sáhněte po této řadě, ale pokud si přejete něco co vydrží alespoň 2-3 dny, budete zklamaní.


Pátá část název nemá, je to takový zbytek. :D Moc pěkný efekt dělá ten třpytivý od Golden rose. Ale zato ten bílý, ten bych občas nejraději prohodila oknem. Kryje až tak ve 3 vrstvě, a když ho chci použít jen jako podklad mám na nehtech třeba 5-6 vrstev laku.. Ten prostředí je nějaký vietnamský..bez původu. :D

Doufám, že se Vám moje mini sbírečka líbila. :) Do komentářů mi dejte vědět, jaké oblíbence na pozdim a zimu máte Vy a jaký příspěvek by se Vám líbil jako ten příští. Děkuju za přečtení.
                                                            Vaše Tej Fre.

2 komentáře:

  1. souhlasím s tebou ohledně laků Four Seasons, používám je několik let a opravdu na ně nedám dopustit a koupím vždy znovu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, mě nehty opravdu pěkně spravily.:) už mám asi třetí lahvičku. a hlavně ten zpevňovač..ten je fakt výbornej.

      Vymazat

Jsem moc ráda za každý komentář.