pondělí 31. prosince 2012

Nákup MUA věcí.

Dobré ranko všem. Dnes mě čekalo příjemné probuzení, čekal na mě na stole balíček. A v tom balíčku bylo to na co jsem dlouho čekala a moc se těšila.! ;) Paletka MUA - Undressed a rtěnka MUA - 14. Bare.
Celkově mě to i s poštovným stálo kolem 290,- a to si myslím, že jde. Objednávala jsem to z českého e-shopu. Vše přišlo v pořádku, nic nebylo poničeno. Balíček jsem objednávala ve čtvrtek a přišel dnes, asi kvůli víkendu. ;) Tak a teď už Vám představím, co mi vlastně přišlo.

1) Paletka MUA - Undressed.
Pokud vím, mluví se o ní jako o dvojnici slavné NAKED paletky za desetinu ceny, bohužel to nemůžu posoudit protože NAKED nevlastním.;)
První co mě na stínech velmi příjemně překvapilo byla pigmentace, která je naprosto úžasná.! Vzala jsem si na prst uplné minimum toho nejsvětlejšího stínu, čárla na ruku a barvil jako čert :D Stíny jsou i úžasně krémové a krásně se roztírají po víčku. Jsem z nich zatím opravdu nadšená.;)














2) Rtěnka MUA v odstínu č. 14 - Bare
Rtěnka je krásná. Už dlouhou dobu jsem potřebovala nějakou nude rtěnku, tak jsem jí zkusila. Přece jen za cenu 49,- kdo by jí nekoupil. ;) Je taky krásně pigmentovaná..a hlavně drží.! Trošku jsem ji zkoušela na ruce, a i přesto, že jsem si několikrát myla ruce pořád je trochu vidět. ;) Docela mi voní.

A ještě poslední záležitost..minulý článek byl o laku od Rimmelu a já jsem slíbila fotku po čtyřech dnech. :) Přijde mi že drží pěkně a to mu dávám docela zabrat. Akorát na ukazováčku trošku odštípnuto.
Velká omluva za nekvalitní fotky. Nějak nešlo fotit. :D
                                                                          Vaše Tej Fre.

2 komentáře:

  1. také se chystám na objednávku MUA, hlavně teda paletky, ale moc mě zaujala ta rtěnka, vypadá moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano rtěnka je moc pěkná, taková přorozená.;) A paletka ta taky.:) dá se s ní udělat všechno.

      Vymazat

Jsem moc ráda za každý komentář.