sobota 29. prosince 2012

Rimmel London - Lycra PRO

Ahoj všichni.!
Především se chci omluvit za mou dvoudenní nepřítomnost. Bylo toho prostě moc.
Nicméně jsem byla v DM. :) A pár věcí si koupila. Proto Vám dneska představím tu první a to lak od Rimmel London - Lycra PRO odstín 500 Peppermint.
Jak jsem ten lak viděla, musel být můj.! ;) I když to není zrovna zimní barva. Prostě se mi strašně líbil, a za cenu kolem 100,- no nekup to. :D
Tenhle lak má takovou mint barvičku. Není to uplně pravá mint, spíš taková tmavá. :) Opravdickou mint barvičku si představuji světlejší.
A teď už k lakování. Lak má takový ten tlustý štěteček, pro snadnější a rychlejší nanášení. Nevím jak Vám, ale mě naprosto vyhovuje.! Čím méně tahů, tím je lak na nehteh méně "rozpatlaný" a tím lépe to schne. Lak se lakuje moc pěkně, akorát mě mrzí, že na malíčku mi to trošku udělalo bublinky, ale to bylo asi mou chybou. Dávala jsem dvě opravdu tenké vrstvy a myslím, že to bohatě stačilo. Stačila by i jedna trošku silnější.;)  Za nanášení má u mě palec nahoru.
A teď k výdrži. Výrobce slibuje výdrž 10-ti dní bez odloupnutí, protože lak má speciální složení proti odlupování. ;) Upřímě si myslím, že je to blbost. 10 dní mu nevěřím. Ale co jsem četla ohlasy někdo píše 5-6 dní, někdo 3..tak uvidíme.! :) Každopádně Vám potom dám vědět v příštím článku, jak nám lak drží.

Takže závěrem - pokud uvažujete o koupi pěkně barevného laku, který zvládne v pohodě nalakovat úplně každý a je i v poměru cena x obsah velmi příznívý ( obsah 12 ml. )..vsaďte na tuto řadu od Rimmelu. :)
                                          S pozdravem Tej Fre.


Omluva za poslední obrázek, ten je výpůjčen z googlu.

2 komentáře:

Jsem moc ráda za každý komentář.