neděle 6. ledna 2013

Avon - Blemish clearing.

Ahoj moji milý čtenáři.:)
Jelikož jsem tenhle víkend nemohla nafotit foto-návod na líčení, a velmi mě potěšily Vaše komentáře..rozhodla jsem se alespoň pro článek.
Takže teď k článku. Rozhodla jsem se napsat článek o tom, co mám teť nejradši na svojí aknózní pleť. Je to řada z Avonu - Clearskin - Blemish clearing, kterou mi nadělil Ježišek.:) Nedostala jsem bohužel celou řadu, ale jen čistící gel a hydratační péči. A musím říct, že až dopotřebuju svou pleťovou vodu určitě si dokoupím zbytek řady. Je totiž úžasná.!
První výrobek je čistící gel. Je moc příjemný, krásně pění a i pěkně voní.:) A funguje.! Musím říct, že mě strašně uchvátilo, že když si z tuby vymáčknete ten gel tak má stříbrnou barvu.:D Nevím co bych o něm dál řekla, prostě je super.
Druhý je nějaká hydratační péče. Má to být asi krém, nebo tak něco, ale krém to není. Je to spíš..nevím jak bych to popsala.:D Takovej krémovej gel. A je taky super. Dlouho jsem hledala něco, co mi nebude mastit pleť, ale bude ji hydratovat. A našla.!
Myslím, že za tu cenu to stojí. Každý výrobek stojí kolem 70,-..a to jde ..ne.? :D Všechny z téhle řady obsahují kyselinu salicylovou a výtažek z pšeničných klíčků.
Doufám, že se Vám recenze líbila.:)
                                                      Vaše Tej.
PS: Moc se omlouvám..blbne mi vkládání obrázků z počítače, takže jakmile to půjde..přibydou obrázky.;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za každý komentář.