čtvrtek 3. ledna 2013

Ahoj čtenáři....
Tak vás zdravím.. sem nová adminka... podobně jako moje kámoška Tej, snad budu přidávat nové obrázky a nějaké příběhy ze života.... :D
A jak jste si užili Vánoce a Silvestr :) Já jsem byla po celou dobu svátků doma.... :) Štědrý den jsem si užila spíše v posteli... to sem spala až do 11:30 :) A hlavně jsem pak večer dostala hodně dárečků jako třeba noťas, oblečení, voňavku a spoustu dalších blbinek..... :D
Tak teďka něco o mně....
Jsem náctiletá holka, kterou zajímá vše co ostatní holky.... kluci, kosmetika, zábava... :) Ve škole jsem průměrná žákyně... Mám spoustu zájmových kroužků... Jsem spíše lenoch než pracant, ale taky ráda pomůžu.
To je asi vše co bych vám chtěla říct, tak do příštího článku si chvilku počkejte :) A přeju Šťastný nový rok :)
 
Vaše adminka Fre :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za každý komentář.